کد خبر: ۹۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۵۶
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم به سخنان امام جمعه اربیل درباره ظهور امام زمان و هلاک شدن صهیونیست ها واکنش نشان داد.

روحانیِ اصلاح طلب به امام جمعه اردبیل: چرا نسنجیده سخن می گوئید؟ /جنگ طلب نباشید و از این اسرائیلیات نگویید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخشی از خطبه نماز جمعه، عنوان کرده بود که بر اساس پیش‌بینی روایات قطعی، حضرت امام مهدی(عج) با همراهی حضرت عیسی(ع) که در رکاب حضرت خواهد بود وارد بیت المقدس خواهد شد و ۷۰ هزار صهیونیست در قدس کشته خواهند شد.

چرا امام جمعه اردبیل نسنجیده سخن می گوید؟ از کجا امام زمان وقت ظهور هفتاد هزار صهیونیست را می کشد؟ از اسرائیلی ها می خواهد زود خاک کشور را ترک کنند. آقای امام جمعه جنگ طلب نباشید. پای دین را وسط نکشید. از این اسرائیلیات نگویید. 

من هم معتقدم دولت اسرائیل و نتانیاهو باید باشد مجازات هلاک شوند.

 

روحانیِ اصلاح طلب به امام جمعه اردبیل: چرا نسنجیده سخن می گوئید؟ /جنگ طلب نباشید و از این اسرائیلیات نگویید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: