کد خبر: ۹۷۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۴۸
خبر مصدومیت سامان فلاح مدافع تیم استقلال تکذیب شد.

ستاره استقلال مسموم شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امروز یکی از رسانه‌های ورزشی از مصدومیت سامان فلاح در جریان دیدار دوستانه استقلال و چادرملو خبر داده بود که با اعلام سرپرست استقلال این خبر تکذیب شده است.  

ایمان عالمی سرپرست استقلال در همین زمینه گفت: سامان فلاح  در بازی تدارکاتی با چادرملو دچار مصدومیت نشده و این خبر کذب است. او تنها مشکل مسمومیت داشت که خوشبختانه بعد از پایان بازی هم حالش بهتر شد.

با توجه به آسیب دیدگی روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی، استقلالی ها به شدت نگران وضعیت سامان فلاح بودند چراکه ایمان سلیمی هم به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده و استقلال در خط دفاع به شدت نوسان دارد و متزلزل است.

 

حالا اگر اصل را بر صداقت ایمان عالمی بگذاریم که معمولا دروغ نمی گوید و دلیلی هم برای پنهان کاری ندارد چون هنور بازی های لیگ برتر ادامه پیدا نکرده و فیفا دی تمام نشده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال هم در انتشار گزارش بازی دوستانه استقلال و چادرملو اشاره ای به این آسیب دیدگی نکرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: