کد خبر: ۹۷۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۶
نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران در یک بازی یک طرفه با اقتدار ۳ بر صفر لیانگ جینگ کون نفر پنجم دنیا از چین را شکست داد و ضمن صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قطر را کسب کرد.

عبور کاپیتان عالمیان از دیوار چینبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در مرحله ۱/۱۶ نهایی مسابقات انفرادی مردان قهرمانی آسیا، نوشاد عالمیان به مصاف لیانگ جینگ کون دارنده رتبه ۵ از چین رفت و با اقتدار ۳ بر صفر این حریف عنواندار چینی را شکست داد.

نوشاد که دارنده رنکینگ ۵۱ دنیا می باشد در گیم نخست این بازی توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ حریف نامدار خود را شکست دهد، در ادامه و در گیم دوم بازهم کاپیتان تیم ملی کشورمان موفق شد بازی را به سود خود به پایان برساند و با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد. در گیم سوم درحالی که نوشاد ابتدا ۵ بر ۱ از حریف خود پیش افتاده بود اما در ادامه حریف چینی به خود آمد و توانست بازی را به تساوی بکشد اما در انتها عالمیان با سرویس های ویرانگر خود ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر صفر این دیدار را به سود خود به پایان برساند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: