کد خبر: ۹۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۵۲
قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۷۴ درصد افزایش به ۲۶۵۷ دلار و ۲۶سنت رسید.

طلا از نقطه اوج گذشت/ قیمت جدید طلا امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۳به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ براساس گزارش رویترز،  روند افزایشی قیمت طلا پس از آن آغاز شد که اطلاعاتی مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه آینده میلادی منتشر شد. ق

همزمان با اوج گیری قیمت طلا در بازارهای جهانی ارزش دلار در این بازارها با ریزش روبرو شد.

اطلاعاتی که در روز پنجشنبه منتشر شده نشان می‌دهد قیمت‌های مصرف‌کننده در آمریکا بیشتر از حد انتظار در سپتامبر افزایش داشته و تقاضا برای مزایای بیکاری هم در هفته منتهی به پنجم اکتبر تا ۲۵۸ هزار بالا رفته است، در حالی که تخمین زده می‌شد تا ۲۳۰ هزار افزایش داشته باشد. حالا همه تحلیلگران منتظر اطلاعات مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده هستند که قرار است امروز منتشر شود. اگر این شاخص هم پایین‌تر از حد انتظار باشد، روند افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت.

پیش از این معامله گران قیمت طلا  ۲۶۵۷ دلار را سد مقاومتی طلا پیش بینی کرده بودند و اعلام کردند اگر بهای طلا از این سطح فراتر رود رکوردهای جدیدی را تجربه خواهد کرد.

بازارها در حال حاضر ۸۴.۴ احتمال می‌دهند بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد در اجلاس ماه نوامبر پایین بیاورد و ۱۵.۶ درصد هم احتمال می‌دهند نرخ بهره ثابت نگه داشته شود.

در کنار احتمال کاهش نرخ بهره ناآر امی‌ها در خاورمیانه نیز در رشد بهای طلا موثر بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: