کد خبر: ۹۷۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از صادر نشدن احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توسط برنامه و بودجه در همه صندوق‌ها انتقاد کرد و خواستار اجرای این حکم شد.

جعفری آذر: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را در همه صندوق‌ها اجرا کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی جعفری آذر در جلسه علنی امروز چهارشنبه صحن علنی مجلس در تذکری گفت: سازمان برنامه و بودجه در تمامی دولت‌ها عادت کرده که با انواع بهانه‌سازی‌ها و صدور بخشنامه‌ها مصوبات را اجرا نکرده و یا به تاخیر انداخته و یا تغییر ماهیت دهد. انگار اساس کار سازمان برنامه و بودجه بر «نمی‌شود، نداریم و نمی‌گذارند» است.

این نماینده مجلس گفت که منابع لازم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده اما علی‌رغم تذکر هر روز نمایندگان و حتی رئیس مجلس، این قانون اجرایی نمی‌شود. دستور دهید احکام متناسب‌سازی بازنشستگان در همه صندوق‌ها پرداخت شده نه اینکه این همه تذکر و نطق داده شود و آخر هم کاری صورت نگیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: