کد خبر: ۹۷۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۵۷
قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۸ اکتبر) ثابت بود زیرا فعالان بازار منتظر آخرین جلسه فدرال رزرو ایالات‌متحده و داده‌های اقتصادی بیشتر برای شفافیت بیشتر در مورد کاهش سیاست‌ها در سال جاری بودند.

بازار طلا در انتظار این جلسه/ سرنوشت طلا تغییر خواهد کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به ۲۶۴۳ دلار و ۶۸ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۶۶۲ دلار و ۹۰ سنت رسید.

ایسنا نوشت: بازارها منتظر آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو در روز چهارشنبه و به دنبال آن گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده در روز پنجشنبه هستند و داده‌های شاخص قیمت تولید کننده که در روز جمعه منتشر می‌شود. تعدادی از مقامات فدرال رزرو نیز در این هفته سخنرانی می‌کنند.

پس از گزارش مشاغل قوی‌تر از حد انتظار در روز جمعه، معامله‌گران از شرط‌بندی برای کاهش نرخ ۵۰ واحدی در نوامبر عقب نشینی کردند. طبق ابزار FedWatch CME، آنها اکنون ۸۶ درصد احتمال کاهش ۲۵ واحدی و ۱۴ درصد احتمال کاهش نرخ بهره را دارند.

آلبرتو مسلم، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس گفت که از کاهش بیشتر نرخ بهره حمایت می‌کند در حالی که اشاره کرد که بانک های مرکزی باید محتاط باشند و در کاهش سیاست‌های پولی افراط نداشته باشد.

طلا به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی در نظر گرفته می‌شود و تمایل دارد در محیطی با نرخ بهره پایین رشد کند.

رویترز گزارش کرد که در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۳۱.۶۶ دلار رسید. پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش به ۹۷۶.۱۰ دلار رسید و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۰۲۸ دلار رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: