کد خبر: ۹۷۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه) در حکمی محمد احمدی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و  با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

محمد احمدی، دانش آموخته دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این مسئولیت‌هایی چون معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، معاونت دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزش و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات را بر عهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: