کد خبر: ۹۷۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۴۶
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: مشمولان غیرغایب به مناسبت هفته انتظامی می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات تمدید و تعجیل به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اطلاعیه دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سازمان وظیفه عمومی فراجا روز دوشنبه ۱۶ مهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت هفته انتظامی، مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات تمدید و تعجیل به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

ایرنا در خبری نوشت: در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

هفته فراجا از ۱۳ مهر با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» آغاز شده است و تا ۱۹ مهر ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: