کد خبر: ۹۷۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۰
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: با همکاری و ⁧وفاق⁩ محدودیت های مالی علیه ایران را کاهش خواهیم داد.

همتی: با همکاری و ⁧ وفاق⁩ محدودیت‌های مالی علیه ایران را کاهش خواهیم دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت:

«‏با توجه به تلاشهای مکرر دشمنان کشور برای ایجاد محدودیت مالی برای ایران که یکی از اضلاع اثرگذار در تحریم ایران است، صبح امروز گزارشی از وضعیت فعلی و اقدامات ضروری برای عادی‌سازی پرونده ایران در ⁦FATF⁩ به رئیس جمهور ارائه کردم. این اقدامات با آنچه که در رسانه‌ها گفته می‌شود متفاوت است.
‏ایشان مقرر کردند؛ اقدامات لازم جهت رفع محدودیتها و تعلیق اقدام تقابلی گروه اقدام ویژه مالی (⁦FATF⁩) در چارچوب منافع ملی کشور پیگیری شده و همزمان نسبت به رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های داخلی در این خصوص از طریق همکاری نهادهای اقتصادی با شورای عالی امنیت ملی اقدام شود.
‏با همکاری و ⁧ وفاق⁩ محدودیت‌های مالی علیه ایران را کاهش خواهیم داد.»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: