کد خبر: ۹۷۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳
همزمان با هفته انتظامی نخستین خودروهای برقی رونمایی شد.

پلیس به خودروی برقی مجهز شد/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ همزمان با هفته انتظامی و با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی و رئیس پلیس راهور فراجا نخستین خودروهای برقی رونمایی و وارد ناوگان پلیس شد.

فارس در خبری نوشت: این خودروها در نخستین مرحله در اختیار پلیس راه استان تهران قرار گرفت و در محدوده آزادراه تهران-کرج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور در جمع خبرنگاران در خصوص بکارگیری خودروهای برقی گفت: این مساله هم جنبه محیط زیستی و هم جنبه پیشتازی پلیس در استفاده از انرژی پاک دارد.

سردار حسینی به افتتاح ایستگاه شارژ خودروهای برقی اشاره کرد و افزود: این خودروها از لحاظ کیفیت، شتاب و عملکرد در سطح خودروهای بنزینی و حتی بهتر هستند؛ بنابراین هیچ محدودیتی برای عملیات وجود ندارد.

وی گفت: خودروهای برقی پلیس با همکاری شرکت بهمن موتور تهیه شدند که با هر بار شارژ می توانند تا ۴۲۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند.

پلیس به خودروی برقی مجهز شد/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: