کد خبر: ۹۷۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۶۰
مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند.

معرفی مشاور ارشاد و مدیران چند بخش جشنواره تئاتر کودکبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان-همدان با صدور احکامی جداگانه مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری این دوره را منصوب کرد.

بر این اساس مهدی حاجیان به عنوان مشاور ارشد دبیر جشنواره، رضا بروزمند به عنوان مدیرکمیته مالی و پشتیبانی، غزاله مرصوصی به عنوان رییس دبیرخانه ملی، علی سماعی به عنوان مدیر فنی و حمید زریباف به عنوان طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان-همدان معرفی شده‌اند.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان-همدان به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان سال جاری با شعار «تئاتر گفت‌وگوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم‌دلی و همراهی، رشد و آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان‌های اصیل خانواده و ارتباط نسل‌ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت‌پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثار نمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثرگذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: