کد خبر: ۹۷۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۵۱
مدافع راست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دوباره به شرایط بازی رسید.

بازگشت مدافع پرسپولیسی از مصدومیت ۸ ماههبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ صادق محرمی را شاید بتوان یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال دانست که در بهترین شرایط فنی با مصدومیت‌های بدموقع مواجه می‌شود که سال گذشته نیز در جریان جام ملت‌های آسیا چنین اتفاقی برای او رخ داد و پس از آن نتوانسته به میدان برود و دور از شرایط بازی قرار داشته است.

به گزارش ورزش سه، مدافع راست سابق پرسپولیس روز سوم بهمن‌ماه 1402 در سومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل امارات با آسیب‌دیدگی مواجه شد و از زمین بیرون رفت که از آن زمان تاکنون از مسابقات رسمی و تدارکاتی فاصله گرفته و به تازگی شرایط بهتری به دست آورده است.

صادق محرمی قبل از جام ملت‌های آسیا و مصدومیتی که در مسابقه تیم ایران گریبان‌گیرش شد، در لیگ یک کرواسی 13 بار به میدان رفت ولی پس از آن در هیچ‌کدام از دیدارهای باشگاهی و ملی حضور نداشته است.

مدافع راست تیم ملی ایران در جام ملت‌ها پس از 8 ماه دوری از میادین و در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از دینامو زاگرب مطرح شده بود، به لیست نفرات این تیم بازگشت و در مسابقه لیگ یک کرواسی روی نیمکت نشست.

تیم دینامو زاگرب روز شنبه، هفتم مهرماه در هفته هشتم لیگ یک کرواسی مقابل لوکوموتیو زاگرب قرار گرفت و به پیروزی 5 بر یک رسید که صادق محرمی پس از 8 ماه دوباره به لیست بازگشت ولی فرصت بازی پیدا نکرد و به طور کامل روی نیمکت نشست.

البته محرمی در دیدار شب گذشته (چهارشنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل موناکو فرانسه دور از لیست نفرات دینامو زاگرب بود، اما ممکن است در دیدارهای آینده در لیگ یک کرواسی دوباره به فهرست برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: