کد خبر: ۹۷۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۴۳
شمار مسمومان الکلی در مازندران به ۱۶۰ نفر رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد افرادی که به دلیل مسمومیت الکل تقلبی به مراکز درمانی مراجعه و بستری شدند خبر داد و گفت : ۱۶۰ نفر به بیمارستان های مازندران مراجعه کردند. 

رسول ظفرمند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد به بیمارستان های چالوس، نوشهر، آمل و قائمشهر مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در چالوس ۹۱ نفر شامل ۱۹ زن و ۷۲ مرد با علائم مسمومیت براثر مصرف مشروبات الکلی مراجعه کردند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که از این تعداد چهار زن و مرد فوت کردند و ۱۴ نفر با وضع عمومی مناسب مرخص شدند.

وی گفت که آمل نیز ۴۷ نفر مراجعه کردند که از این تعداد سه زن و ۴۴ نفر مرد بودند.

ظفرمند در خصوص روند درمان این تعداد افراد بستری شده در بیمارستان آمل نیز گفت: ۲۴ نفر ترخیص شدند و ۱۹ نفر بستری هستند و چهار نفر فوت شدند.

به گفته مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ۶ نفر با علائم مسمومیت این ماده به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کردند که یک نفر ترخیص و مابقی بستری هستند.

وی عنوان کرد ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان نوشهر مراجعه کردند که از این تعداد یک نفر فوت کرد و یک نفر دچار مرگ مغزی شده و کاندید اهدای عضو است.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران گفت: از این ۱۵ نفر یک نفر به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شدند و ۲ نفر هم بستری و بقیه ترخیص شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: