کد خبر: ۹۷۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۵۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو وانت در جاده سراوان به کوهک خبر داد.

تصادف هولناک تریلی با وانت / ۱۱ نفر از اتباع جان باختندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از تصادف تریلی و یک دستگاه خودروی وانت در جاده سراوان به کوهک و برجا ماندن ۱۴ مصدوم و ۱۱ جان‌باخته خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی با اعلام این خبر گفت:ساعت ۰۱:۱۰ بامداد امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو وانت در کیلومتر ۶۵ محور سراوان به کوهک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی افزود :بلافاصله باتوجه به حجم حادثه تیمهای عملیاتی پایگاههای جاده ایی کلپورگان و هوشک شهرستان سراوان به محل حادثه اعزام شدند،پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این سانحه ۱۱ جانباخته و ۱۴ مصدوم دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خودروی وانت که حامل حمل اتباع خارجی با ۲۳ سرنشین بود،تعداد ۱۲ نفر همراه با دو سرنشین دستگاه تریلی در مجموع ۱۴ نفر بصورت درمان سرپایی اقدامات اولیه درمانی را از نیروهای هلال احمر دریافت کردند.

سید محمد مهدی سجادی ادامه داد: متاسفانه تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان خودروی وانت نیز بر اثر این تصادف جان باخته بودند که پس از رهاسازی در یک عملیات شش ساعته، جان‌باخته‌ها تحویل عوامل انتظامی‌ داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: