کد خبر: ۹۷۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۵۱
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پاسخ به خبری با عنوان "شوک دولت به متقاضیان نهضت ملی مسکن؛ پرداخت آورده ماهانه شد" توضیحاتی ارائه کرد.

متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند/ ماجرای پیامک پرداخت وجه برای نهضت ملی مسکن چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پروژه‌های ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رباط کریم از اواسط پاییز سال گذشته؛ بدون عقد قرارداد تسهیلات بانکی و با تعهد به شهروندان برای شروع پروژه‌ها از سال گذشته آغاز شده‌اند. تا کنون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، طی پنج پیامک در عرض یک سال گذشته، جمعا ۲۸۰ میلیون تومان از متقاضیان طلب کرده که به طور میانگین فقط ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. پیامک دو روز پیش؛ پنجمین پیامک برای دریافت ۵۰ میلیون تومان وجه فصل پاییز بوده که برخی رسانه‌های مغرض آن را «پرداخت ماهانه» نامیدند که کذب است. علاوه براین پروژه مذکور بدون عقد قرارداد تسهیلات بانکی است اما رسانه‌های سخن‌چین مدعی تسهیلات شده‌اند که اساسا قراردادی برای آن وجود ندارد.

عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: زمان دریافت آورده اعضا پروژه های ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رباط کریم از اواسط پاییز سال گذشته بوده و این اداره کل با توجه به عدم عقد قرار تسهیلات بانکی و تعهد به شهروندان برای شروع پروژه ها از سال گذشته به شرح ذیل پیامک واریز وجه برای متقاضیان ارسال کرده است:

۱-ارسال پیامک برای ثبت نام ۴۰میلیون تومان در زمان ثبت نام

۲-ارسال پیامک ۴۰ میلیون تومان دوم زمان شروع پروژه ها

۳-ارسال پیامک ۶۰ میلیون تومانی حدود بهمن

۴-ارسال پیامک ۴۰ میلیون تومان حدود اردیبهشت

۴-ارسال پیامک ۵۰ میلیون تومان حدود تیر ماه

۵-ارسال پیامک ۵۰ میلیون تومانی مهر ماه

مجموعا ۲۸۰ میلیون تومان

وی گفت: پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا؛ متوسط واریزی اعضا تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: