کد خبر: ۹۷۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۶۷
نماینده‌ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رژیم جنایتکار اسرائیل به زودی ضربه‌ای تاریخی از جریان مقاومت دریافت خواهد کرد.

قیصری: غربی‌ها اصلی‌ترین حامی تروریسم در خاورمیانه هستندبه گزارش خبرداغ؛ زینب قیصری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: تروریسم، به ویژه در منطقه حساس خاورمیانه، امنیت و ثبات را به شدت تهدید می‌کند؛ این پدیده شوم، باعث آواره شدن میلیون‌ها نفر، تخریب زیرساخت‌ها، و تضعیف دولت‌ها شده است. در واقع، تروریسم، یکی از اصلی‌ترین دلایل بحران‌های انسانی و بی‌ثباتی در منطقه است.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند که حتی در تاریخ بشریت سابقه نداشته است. برای مثال شاهد بودیم که در جنایت اخیر آنها ده‌ها زن و کودک با بمب‌های چند صد کیلویی مورد حمله قرار گرفته و زیر خروارها خاک مدفون شدند. امروز تمامی جهان به ماهیت پلید صهیونیست‌ها پی برده و شاهد هستیم که حتی در سازمان ملل متحد نیز نخست‌وزیر جنایتکار این رژیم مجبور به سخنرانی برای صندلی‌های خالی می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جهان اسلام و تمامی ملت‌های آزاده در جهان باید به پاخیزند و یک‌بار برای همیشه صهیونیست‌های جنایتکار را از صفحه تاریخ پاک کنند. به حول قوه الهی و با درایت مقام معظم رهبری به زودی مقاومت ضربه‌ای تاریخی به این رژیم خبیث وارد خواهد کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: