کد خبر: ۹۷۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۶۴
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی دبیران و هنرآموزان تا پایان بهمن ماه خبر داد.

خبر مهم درباره «آزمون استخدامی»/ زمان برگزاری آزمون جدید دبیری اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آزمون استخدامی سال گذشته ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر جذب مقطع متوسطه و امسال نیز ۲۴ هزار و ۸۸۹ نفر جذب شدند گفت: برای سال آتی نیز پس از اخذ مجوز از سازمان امور اداری و استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس در مقطع متوسطه، آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایده‌آل‌ترین روش جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی است افزود: امسال مقرر شد دانش‌آموزان حائز رتبه کشوری در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

محمدمهدی کاظمی ادامه داد: جهت برنامه‌ریزی مطلوب‌تر، پیشنهاد شده تا آزمون استخدامی دبیران و هنرآموزان تا پایان بهمن ماه برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: