کد خبر: ۹۷۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۴۲
امام جمعه ملبورن در پیامی با محکومیت ترور سید حسن نصرالله، خطاب به حاکمان سازشگر گفت: آیا وقت بیدار شدن شما از خواب غفلت و یا بیدار شدن غیرت شما حاکمان به اصطلاح مسلمان فرا نرسیده است؟

امام جمعه ملبورن: نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین لبنان به ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و همراهان ایشان را به شدت محکوم کرد.

بنابر گزارش مهر، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه عالم مجاهد و فرمانده نمونه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم این کشور و ملت‌های مظلوم جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب گفت: راه و مکتب سید حسن نصرالله به قوت خود ادامه خواهد یافت و ترور ناجوانمردانه ایشان چهره زشت و وحشی رژیم صهیونیستی را رسواتر ساخت.

وی خطاب به حاکمان سازشگر با رژیم اشغالگر اسرائیل نیز گفت: آیا وقت بیدار شدن شما از خواب غفلت و یا بیدار شدن غیرت شما حاکمان به اصطلاح مسلمان فرا نرسیده است.

امام جمعه ملبورن گفت: همه عدالتخواه هان جهان و رزمندگان مقاومت اسلامی در کنار حزب الله هستند و نبرد با شیطان بزرگ آمریکا و مولود نامشروع آن رژیم وحشی صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: