کد خبر: ۹۷۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۸
مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت آزاده ایران اسلامی و جمیع آزادگان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت گفت.
مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، متن پیام تسلیت هادی اخلاقی فیض آثار به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداءوالصدیقین

شهادت هنر مردان خداست (حضرت امام خمینی(ره‌))

شهادت صراط مستقیم و گذرگاه نورانی رسیدن به لقاء الهی و همجواری با اولیای الهی و سلف صالح است.

رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در یک عملیات ناجوانمردانه تروریستی، مجاهد نستوه و اسوه جهاد و مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند.

اگرچه ملت رشید ایران اسلامی و رهبری معظم و جبهه مقاومت، بزرگمردی کم‌نظیر را به‌ظاهر از دست داده است، لیکن خون ارزشمند این شهید عرش‌نشین و همرزمان والامقام ایشان، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش، آبیاری و مستحکم می‌نماید.

بی‌تردید، مجاهدت‌ها و ایثارگری ‌های این سید شهید مقاومت برای همیشه در تاریخ مبارزه با ظالم و متجاوز، باقی و ماندگار خواهد بود و ان‌شاالله موجب نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از یکایک مدیران و کارکنان شریف بانک تجارت، شهادت این مجاهد نستوه و کم‌نظیر جهان اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت آزاده ایران اسلامی و جمیع آزادگان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق‌تعالی علو درجات و همنشینی با صدیقین و اولیای الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: