کد خبر: ۹۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۵۸
رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی و محدودیت تردد چندین بوستان و روددره در تهران در پی هشدار وقوع سیل خبر داد.

۹ بوستان در تهران تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران، از تعطیلی ۹ بوستان پایتخت خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای حفظ جان خود، به سمت ارتفاعات دربند و دارآباد نروند.

ایسنا در خبری نوشت: پدرام قودجانی در این باره گفت: در پی اعلام هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور، امروز احتمال وقوع سیل جدی است به همین دلیل برای حفظ جان شهروندان، تعدادی بوستان امروز تعطیل شدند.

وی افزود: بوستان های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه 5 امروز تعطیل هستند.

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: همچنین از تردد در روددره های دربند و دارآباد نیز ممنوع است و افراد اجازه ورود به این مناطق را ندارند.

قودجانی با اشاره به ایجاد محدودیت تردد در چند بوستان دیگر گفت: همچنین در بوستان های جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد اجرا خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از تردد های غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان ها و در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه های ناپایدار دارند خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: