کد خبر: ۹۷۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۴۴
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت گفت: خودکشی سومین علت مرگ در افراد ۱۴ تا ۲۴ سال است.

سومین علت مرگ ومیر در افراد ۱۴ تا ۲۴ سالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود حبیبی، معاون فرهنگی وزیر بهداشت در همایش پیشگیری از خودکشی، بیان داشت: سومین علت مرگ در جوانان ۱۴ تا ۲۴ ساله است.

فارس در خبری نوشت: وی با بیان اینکه در پیشگیری از بیماری‌های سلامت روان برنامه‌ای نداشتیم، گفت: وقتی فاصله انتظارات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان زیاد است و می‌بینند باید برای رسیدن به خواسته‌ها چند سال تلاش کنند چه اتفاقی می افتد؟ اینجا تاب‌آوری بسیار مهم است.

حبیبی تأکید کرد: باید مهارت‌های زندگی و تاب‌آوری را از مهدکودک‌ها شروع کنیم تا بتوانیم میوه سلامت روان را در آینده بچینیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم گسترش مشارکت اجتماعی دانشجویان را افزایش دهیم تا احساس دیده و شنیده‌شدن را داشته باشند و باید تاکید کنم که کسانی که حال خوب دارند خودکشی نمی‌کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: شناسایی زودهنگام اختلالات افسردگی و دوقطبی در معاونت دانشجویی و فرهنگی، افزایش مهارت زندگی و تاب‌آوری لازم و آموزش سبک زندگی را از جمله برنامه‌های معاونت دانشجویی وزارت بهداشت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: