کد خبر: ۹۷۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۵۰
قیمت طلا و سکه در اولین روز معاملاتی هفته همراه با افزایش قیمت اونس طلا، به شدت گران شد.

ترکش جهانی به بازار طلا و سکه/ قیمت سکه حساس شد؛ طلا کانال عوض کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ همراه با افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز به شدت بالا رفت؛ به طوری که در ابتدای روز شنبه بلافاصله هر قطعه سکه امامی وارد کانال ۴۴ میلیون تومان شد و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز کانال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را لمس کرد.

البته در نهایت بازار سکه یک عقب‌نشینی محدود داشت و دوباره سکه امامی به کانال ۴۳ میلیون تومان برگشت.

طلا در بازار جهانی با ثبت رکوردهای تازه، به حدود ۲ هزار و ۵۷۶ دلار رسیده است.

با این حال، در اولین روز هفته هر قطعه سکه امامی ۳۴۵ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۴۳ میلیون و ۹۲۵ میلیون تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸عیار هم با افزایش ۴۳ هزار تومان، ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان شد. هر مثقال طلا هم با افزایش ۱۸۹ هزار تومانی، ۱۶ میلیون و ۵۳ هزار تومان شد.

بنا به این گزارش، هر قطعه سکه امامی در اولین روز هفته ۳۸ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

حباب سکه امامی نیز در بازار به ۷ میلیون و ۸۳۶ هزار تومان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: