کد خبر: ۹۷۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۴۷
بدون‌شک یکی از دغدغه‌های شیرین جواد نکونام برای دوئل با الغرافه قطر، چگونگی چینش آرایش فاز تهاجمی تیمش است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهرداد محمدی می‌تواند یکی از سورپرایزهای جواد نکونام برای دوئل با الغرافه قطر باشد. محمدی که به‌واسطه حواشی به‌وجود آمده در آخرین بازی فصل گذشته و البته 2 بازی بیرون بودن نامش از فهرست استقلال به دلیل فسخ قرارداد، فعلاً تا هفته نهم لیگ برتر نمی‌تواند برای استقلال در رقابت‌های داخلی به میدان برود، منعی برای همراهی استقلال در مسابقات آسیایی ندارد و همین مسئله باعث شده تا برترین گلزن فصل گذشته آبی‌ها، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های حضور در ترکیب اولیه استقلال مقابل الغرافه باشد.

محمدی در فصل گذشته هم در قامت وینگر به میدان رفت و هم در پست مهاجم سایه به کار گرفته شد. در صورت قطعی‌شدن تصمیم جواد نکونام برای تغییر آرایش تیمش و استفاده از آرایش 2-5-3، احتمال حضور مهرداد محمدی در پست مهاجم سایه بیشتر از احتمال حضور او در پست وینگر است اما اگر نکونام بخواهد به آرایش مورد علاقه و 1-3-2-4 خود دست نزند، احتمالاً محمدی در قامت یکی از 2 وینگر ترکیب اصلی استقلال برابر الغرافه شانس بازی به‌دست خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: