کد خبر: ۹۷۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۴
طی حکمی از سوی دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، دکتر مهدی معدن‌چی به سمت مشاور عالی مدیرعامل در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری منصوب شد.

انتصاب مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده در حوزه مالی و سرمایه‌گذاریمدیرعامل بانک ضمن اعطای این حکم اظهار امیدواری کردند؛ ایشان با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از دانش و تجارب ارزنده خود در جلب مشارکت سایر همکاران در انجام وظایف محوله موفق باشند.
دکتر معدن‌چی، دانش‌آموخته دکتری مدیریت مالی است و سوابق حرفه‌ای مدیریتی متعددی در حوزه‌های مالی و اقتصادی در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان به مدیرعامل گروه مالی و اقتصادی دی، مدیرعامل گروه مالی کار‌آفرین، عضوهیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و مدیر برنامه‌ریزی تحقیق و توسعه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، رئیس هیأت‌ مدیره شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو، معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌ پویا، اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: