کد خبر: ۹۷۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۴
طبق اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کار بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ساعت کاری جدید بانک ها اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ طبق اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ 1403/03/15 مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری به علت صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه 15 شهریور 1403 به روال سابق بازگشت.

بر این اساس، ساعت کار بانک ها نیز به روال سابق بازگشت و طبق اعلام شورای هماهنگی بانکها زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:30 و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت 7 تا 14:30 است.

همچنین در روزهای پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت 7:30 الی 12:30 و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت 7 تا 13 خواهد بود.

ساعات کاری واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران نیز همچون سنوات گذشته، در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 7 تا 16 و در روزهای چهارشنبه از ساعت 7 تا 15 است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: