کد خبر: ۹۷۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۵۴
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مسافرگیری در ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ بدون محدودیت انجام خواهد شد.

بازگشایی دو ایستگاه‌ه در خط یک متروبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هادی زند اظهار کرد: با توجه به اتمام زودهنگام عملیات برنامه ریزی شده برای بهسازی و ایمن‌سازی بخشی از مسیر نیمه جنوبی خط یک، حرکت قطارها در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

مهر در خبری نوشت:وی با بیان اینکه پیش از این اعلام شده بود که این بخش از خط یک به دلیل عملیات بهسازی از روز دوشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۶ شهریورماه، پذیرش مسافر نخواهد داشت ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، این مرحله از طرح زودتر از موعد به پایان رسید و اکنون خط یک آماده خدمات رسانی یکپارچه در کل مسیر است.

زند اضافه کرد: مراحل بعدی بهسازی مسیر روباز خط یک مترو، در هفته‌های آینده پیگیری می‌شود و اطلاع رسانی‌های لازم در آن خصوص انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: