کد خبر: ۹۷۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۵۳
واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور مشهد-تربت حیدریه، ۴ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی مرگبار پژو در این جاده/ ٤ نفر جان باختندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان‌رضوی گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور مشهد-تربت حیدریه، ۴ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

فارس در خبری نوشت: سید علی منیری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان‌رضوی با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۸۰ محور مشهد به تربت حیدریه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) استان گزارش شد.وی در ادامه افزود: بلافاصله ۲ تیم امدادی با خودرو نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات شهدای گرماب به محل حادثه اعزام شدند.منیری خاطرنشان کرد: این حادثه ۴ فوتی و یک مصدوم داشت که پس از رهاسازی، متوفیان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد. تنها مصدوم حادثه نیز، توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: