کد خبر: ۹۷۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۴۵
رئیس کل دادگستری استان یزد با اعلام خبر اجرای حکم یک فرد متجاوز گفت: این فرد تحت عنوان دعا نویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود.

اجرای حکم اعدام در یزد/ جزییاتبه گزارش خبرآنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان یزد با اعلام خبر اجرای حکم یک فرد متجاوز گفت: این فرد تحت عنوان دعا نویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد در زندان یزد اعدام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در این رابطه اظهار داشت: حکم این رمال متجاوز، پس از صدور در دادگاه انقلاب یزد و تایید در مرجع عالی قضایی اجرا شد.

وی با اشاره به اعمال سیاه این مجرم گفت: این فرد که تحت عنوان دعا نویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود.

وی تصریح کرد: جامعه باید نسبت به تکرار این گونه حوادث آگاه باشد و بداند مراجعه به رمال نه تنها گره‌گشا از کار نیست بلکه در بسیاری از موارد مثل همین تجربه تلخ، چه بسا دامی خوفناک در پیش پای انسان باشد.
 
لازم به ذکر است این فرد در سال ۹۹ دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی بزه دیدگان و رسیدگی‌های مکرر و متقن سرانجام حکم اعدام برای وی صادر شد و با توجه به اینکه درخواست عفو او نیز به جهت تعدد شکات رد شد و حکم اعدام این مجرم با کسب اذن از مراجع عالی قضایی کشور اجرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: