کد خبر: ۹۷۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۶۵
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق و همسو با خواسته رهبری نیست.

قالیباف: برخی قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود/ مواضع من یواشکی و مبهم نبودهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین سوگواری رحلت حضرت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد با بیان اینکه "همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا را که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد، دنبال کنیم"، اظهار داشت:‌ رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق و همسو با خواسته رهبری نیست.

به روایت تسنیم، رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه "اگر نقدی به دولت داریم ـ که داریم ـ می‌توانیم در جلسات دونفره با رئیس‌جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست‌های سه‌نفره و یا در شورای‌عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیئت رئیسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم و در نهایت با مردم در میان می‌گذاریم."، افزود: اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کنیم و ایراد بی‌خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است. بدون توهین رقابت کرده‌ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

قالیباف با تأکید به اینکه ‌"حتماً حامی مبانی انقلاب هستیم و حتماً به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می‌کنیم."، تصریح کرد: این موضوع را عین حق و جوانمردی می‌دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: