کد خبر: ۹۷۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۴۱
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت مطالبات سه ماه داروخانه‌های سرپایی با دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حیدر محمدی با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس محترم جمهور و پیگیری وزیر بهداشت، ۴۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: مبلغ پرداخت شده بابت تسویه بدهی تامین اجتماعی به داروخانه های سرپایی در سال ۱۴۰۲، مطالبات طرح دارویار در فروردین و اردیبهشت، مطالبات مربوط به شیرخشک تمامی داروخانه‌های سرپایی بابت بیمه سلامت و اسنادی که بیمه سلامت تا پایان خرداد ماه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرده، بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: منتظر تخصیص منابع در مرحله بعد برای مطالبات داروخانه‌های بیمارستانی هستیم تا اسناد آن نیز پرداخت شود.

وی گفت: امیدواریم متعاقب تسویه بدهی به داروخانه‌های بستری و سرپایی، پرداخت به شرکت‌های پخش و در نهایت به تامین کننده‌ها امکان‌پذیر و گردش مالی زنجیره دارو بهبود پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: