کد خبر: ۹۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۳۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ساماندهی الگوی کشت و پرداخت به‌هنگام مطالبات کشاورزان ضروری و غیرقابل تعلل است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«کشاورزی همواره پیشران توسعه و پیشرفت بوده و در تامین امنیت غذایی اثرگذار است، فلذا توجه به ساماندهی الگوی کشت و البته پرداخت به‌هنگام مطالبات کشاورزان ضروری و غیرقابل تعلل است.

کشاورزان را نه در حاشیه بلکه در متن مورد توجه قرار دهیم.»

نیکزاد در این مطلب از دو هشتگ «تامین امنیت غذایی» و « ساماندهی اطلس کشت» استفاده کرد.

شب گذشته مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: در قانون ۱۲۰ همت برای پرداخت به گندمکاران پیش‌بینی شده بود که این مبلغ در صندوق وجود نداشت. گندم کشت شده بالای این مبلغ بود ولی تمهیداتی دیده شد تا مشکلات را حل کنیم و ان شاءالله حل خواهیم کرد.

پزشکیان همچنین بیان کرد: در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم. گفتند وارث چیزی خوبی شدیم ولی پول به اندازه کافی نیست. نمی خواهم گلایه کنیم ولی از رهبری اجازه گرفتیم که یک مقدار از صندوق برداریم و یک مقدار از بدهی ها را تسویه کینم. قدردان رهبری هستم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: