کد خبر: ۹۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۵۳
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در خصوص تخصیص آب کشاورزی تاکید کرد: برای تحقق و تضمین امنیت معیشتی پایدار کشاورزان و طراحی و عملیاتی کردن الگوی کشت، تخصیص آب کشاورزی بر اساس آب برنامه‌ریزی شده ضرورت دارد.

مطالبه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از وزارت نیروبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«برای تحقق و تضمین امنیت معیشتی پایدار کشاورزان و طراحی و عملیاتی کردن الگوی کشت، تخصیص آب کشاورزی بر اساس آب برنامه‌ریزی شده ضرورت دارد. متاسفانه تاکنون وزارت نیرو به تکالیف خود در این زمینه عمل نکرده و خسارت‌های زیادی در سطح محلی و ملی ایجاد شده است. اجرای قانون مطالبه عمومی و کمیسیون کشاورزی ناظر اجرای آن خواهد بود.»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: