کد خبر: ۹۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۴۰
عاملان تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج در محله فلاح تهران دستگیر شدند.

تیراندازی به یک بسیجی در این محله تهران/ جزئیات بیشتربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج در محله فلاح تهران خبر داد.

بنابر گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی دنبال اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یکی از نیروهای بسیج از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله مأموران انتظامی معاونت عملیات پلیس تهران بزرگ راهی محل حادثه در محله فلاح شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پس از شنیدن دستور ایست ماموران بسیج اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند که این اقدام علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت بدنی یکی از ماموران بسیجی حاضر در محل شده و موتورسواران نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

راستی ادامه داد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاه متهمان در همان محله فلاح  شناسایی شده و دو متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه عاملان تیراندازی در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت:‌ ماموران در جریان بازجویی از مخفیگاه متهمان سلاح گرم استفاده شده را نیز کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس انتقال دادند.

به گفته وی برای دو متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: