کد خبر: ۹۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۹۱
پیشکسوت استقلال معتقد است باز هم این فصل افرادی می خواهند تیم نتیجه نگیرد.

آن یک نفر هنوز هم به استقلال ضربه می‌‎زند!سپهر ستاری؛ استقلال در هفته سوم لیگ برتر ایران شکست تلخی را مقابل استقلال خوزستان متحمل شد که این موضوع واکنش تند هواداران را به همراه داشت. هواداران استقلال طی چند هفته اخیر چندان از عملکرد جواد نکونام راضی نبودند و با این شکست انتقادات آن‌ها بیشتر از هر زمانی شد. روز گذشته تعدادی از هواداران مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند و محمد نوری، پیشکسوت این باشگاه هم با آن‌ها گفتگو کرد. به همین بهانه به سراغ نوری رفتیم و با او در خصوص اتفاقات اخیر استقلال صحبت کردیم.


هواداران استقلال دیروز مقابل باشگاه تجمع کردند و شما هم حضور داشتید. ابتدا در خصوص اعتراض هواداران و خواسته‌های آن‌ها بگویید.
هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند و خود ما به عشق این هواداران بازی می‌کردیم. صحبت‌ها و استوری‌های الان من هم در راستای خواسته هوادار است و خواسته بیجایی هم ندارند. هوادار این همه در سختی به ورزشگاه می‌آید و حمایت می‌کند و بدون هوادار فوتبال لذتی ندارد. این‌ها چه می‌خواهند؟ فوتبال خوبی می‌خواهند که تیم‌شان بازی را ببرد و خواسته ما هم همین هست. خود آقای نکونام هم گفت ما باید به خواسته هوادار احترام بگذاریم.


نظرتان درباره عملکرد استقلال مقابل استقلال خوزستان چیست؟
خب در آن بازی حواشی زیادی رخ داد و تمرکز تیم به هم خورد. متاسفم که مدیرعامل فولاد انقدر حاشیه درست کرد و سرمربی این تیم هم جهت‌گیری کرد. حواشی زیادی درست کردند. قبلا VAR نبود و امسال در زمین برنامه دیگری برای ما دارند و طور دیگری لطمه می‌زنند. تیم در بازی با استقلال خوزستان خوب نبود و این تیم را ما باید می‌بردیم. هوادار حق دارد که ناراحت است. یک سری هم از بیرون چوب لای چرخ می‌گذارند و قبلا هم این کار را می‌کردند. من به شخص کاری ندارم و فقط تیم استقلال را حمایت می‌کنم. هر کسی استقلال را دوست دارد نباید سهم‌خواه و دنبال پست و مقام باشد که اگر پست نگرفت علیه تیم صحبت کند. خواسته هوادار ولی باید انجام شود چون حق دارد.


به نظرتان الان نکونام باید بماند یا جدا شود؟
من تصمیم‌گیرنده نیستم و باشگاه باید تصمیم‌گیری کند. هوادار از جواد نکونام حمایت کرده و او باید مربی خارجی می‌آورد و الان باید به خواسته هوادار احترام بگذارد و بیاورد. باید این 2 بازی ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. یک سری هم دوست دارند آدم‌های خودشان را بیاورند.


منظورتان به چه کسی است؟
آقای میم.ب از اول به این تیم لطمه زده و از بیرون برنامه‌ریزی می‌کند. نکونام باید با هوادار صحبت کند که آگاه باشد و بداند شرایط تیم چطور است. من خودم اگر هواداران قبول داشته باشند، این هفته به عنوان نماینده هوادار با جواد صحبت می‌کنم و خواسته هواداران را می‌گویم. هوادار ناراحت است و او باید برنامه‌ریزی کند. من در جایگاهی نیستم بگویم جواد باشد یا نه ولی او باید با هوادار همراه باشد. این بازی هم شرایط بدی داشت و حواشی اذیت کرد. امیدوارم دست به دست هم دهیم و تیم با این بازیکنانی که دارد از این وضع بیرون بیاید.


به نظرتان هفته سوم برای این صحبت‌ها زود نیست؟
من خودم اعتقاد دارم تیم خوب کار نکرده است. با توجه به نفراتی که دارد خواسته هوادار انجام نشده ولی من از هواداران خواهش می‌کنم فرصت دهند. البته من از شخصی حمایت نمی‌کنم. امیدوارم تیم در این تعطیلی شرایطش بهتر شود. 2 بازی مهم با الغرافه و پرسپولیس هم داریم و در نهایت هواداران باید قضاوت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: