کد خبر: ۹۷۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۸
بانک صادرات ایران در آستانه آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت خود، از هنرمندان سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا با بازتاب جایگاه برجسته این بانک در خدمت به مردم و اقتصاد کشور، به این رویداد ملی بپیوندند.

تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک که با ورود به «هفتاد و سومین» سال تأسیس خود در  شهریورماه امسال، قصد دارد تا با همکاری هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کشور، این سالگرد را به یک رویداد فرهنگی و هنری به‌یادماندنی تبدیل کند. به همین منظور، «اولین جشنواره ملی پوستر سپهر» به عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت پیوند میان هنرمندان کشور و این بانک در نظر گرفته شده است، تا مفاهیم و ارزش‌های بانک صادرات ایران از طریق هنر به جامعه منتقل شود.

 

این جشنواره در دو بخش «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» و «آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. به دلیل استقبال چشمگیر و بی‌نظیر هنرمندان عرصه گرافیک از این جشنواره، مدت زمان ارسال آثار تا ۱۶ شهریور ماه تمدید شده است. این تصمیم نشان‌دهنده علاقه و مشارکت گسترده هنرمندان در این رویداد ملی است که به غنای هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

 

هیأت داوران این جشنواره متشکل از هنرمندان شاخص و پیشکسوتان حوزه هنرهای تجسمی کشور از جمله ابراهیم حقیقی، ایرج میرزاعلیخانی، فرزاد ادیبی، مریم کهوند و مجید کاشانی است که آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

share_pdf_exportpage1.png

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: