کد خبر: ۹۷۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۳
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر از ثبت حدود 60 هزار تراکنش در خودپردازهای این بانک از سوی زائران اربعین حسینی خبر داد.

ثبت 60 هزار تراکنش در خودپردازهای بانک شهر از سوی زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء با اشاره به استقبال گسترده زائران اربعین سرور و سالار شهیدان از خدمات این بانک در مرزهای کشور، گفت: امسال نیز همانند سالیان گذشته، شاهد استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور بوده و خوشبختانه همکاران بانک توانستند، خدمات بانکی را به بهترین نحو ممکن به زائران ارائه کنند.
نوربهاء با اشاره به اینکه برداشت وجه از خودپردازهای بانک شهر بیشترین رکورد در میان خدمات بانکی را در ایام اربعین حسینی به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: بیش از 30 هزار تراکنش برداشت وجه در خودپردازهای بانک شهر در مرز مهران به ثبت رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه در حدود 568 میلیارد ریال انتقال وجه بواسطه خودپردازهای بانک در مرز مهران انجام شده است، ادامه داد: خودپردازهای بانک شهر بیش از 21 هزار تراکنش انتقال وجه و 5 هزار تراکنش پرداخت قبض را به ثبت رسانده اند.
مدیر امورسیستم های بانکی بانک شهر با بیان اینکه در مجموع در حدود 60 هزار تراکنش توسط خودپردازهای بانک شهر به ثبت رسیده است، گفت: همچنین بیش از 128 میلیارد ریال پول نقد از خودپردازهای بانک شهر در مرز مهران توسط هموطنان عزیز برداشت شده است.
نوربهاء در پایان گفت: خدا را شاکریم که کارکنان بانک شهر در سال جاری نیز توانستند؛ با برپایی موکب و ارائه خدامات برتر بانکی به زائران اربعین حسینی؛ جلوه های زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت سیدالشهدا (ع) را خلق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: