کد خبر: ۹۷۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰
یک خانواده‌ در سفر به انزلی و هنگام شنا در دریا دچار حادثه شدند.

مرگ تلخ یک پدر از اضطراب غرق شدن خانواده‌اشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پدر یک خانواده‌ میاندوآبی وقتی متوجه شد همسر و فرزندانش در حال غرق شدن هستند به خاطر اضطراب ناشی از این حادثه سکته کرد و جان باخت.

روزنامه ایران نوشت: کامبیز راحمی‌پور رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۶ شهریور یک خانواده میاندوآبی شامل پدر، مادر و ۲ فرزند دختر و پسرشان از کوچه سیزدهم خیابان پاسداران بندر انزلی برای شنا وارد دریا شدند.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۹ صبح مادر به همراه دختر ۱۷ ساله و پسر ۸ ساله‌اش دچار حادثه شده و در حال غرق شدن بودند که پس از تلاش ناجیان غریق و انجام عملیات نجات در ساحل، افراد حادثه‌دیده از خطر مرگ نجات پیدا کردند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بندر انزلی گفت: اما پدر ۵۰ ساله خانواده بر اثر فشار روحی ناشی از دیدن صحنه‌های نجات و احیا، به رغم تمام تلاش‌های انجام شده، به دلیل ایست قلبی - تنفسی جان خود را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: