کد خبر: ۹۷۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹
قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:به دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی، برخی ایستگاه‌های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریور ماه مسافرگیری نخواهند کرد.

دلیل عدم سرویس‌دهی خط یک متروی تهران اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی، برخی ایستگاه‌های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریورماه مسافرگیری نخواهند کرد. این محدودیت‌ها در محدوده ایستگاه‌های شوش تا شهرری اعمال می‌شود.

بنابر گزارش مهر، رستمی در توضیح بیشتر افزود: خط یک مترو از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و طی ۲۲ سال گذشته بار محوری زیادی را تحمل کرده است.

وی تأکید کرد: بر اساس استانداردها و همچنین به منظور حفظ کیفیت خدمات و افزایش ایمنی مسافران، بخش روباز این خط نیازمند بهسازی و اورهال است. از آنجا که در تعطیلات شهریورماه حجم مسافران کاهش می‌یابد، درخواستی به شورای تأمین و شورای ترافیک استانداری تهران ارائه شد تا در جمعه‌ها و ایام تعطیل، محدوده شوش تا شهرری بسته به محدوده انجام عملیات بهسازی، تعطیل شود.

رستمی در ادامه گفت: تلاش ما این است که با حداقل تعطیلی ممکن، عملیات بهسازی انجام شود و هر ۵ ایستگاه به طور هم زمان تعطیل نخواهند بود؛ به‌عنوان‌مثال، در جمعه گذشته تنها دو ایستگاه تعطیل شد.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: برای رفاه حال شهروندان، در روزهایی که محدودیت سرویس‌دهی وجود دارد، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوس‌رانی جهت انتقال مسافران انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیتی که در سرویس دهی خط یک اعمال می‌شود و ایستگاه‌هایی که پذیرش مسافر نخواهند داشت، به صورت هفتگی به اطلاع شهروندان خواهد رسید و مسافران گرامی ایستگاه‌های جنوبی خط یک پیش از سفر خود، می‌توانند از طریق سایت شرکت بهره‌برداری مترو از این اخبار و برنامه سرویس‌دهی مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: