کد خبر: ۹۷۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۶۱
سرلشکر سلامی با انتشار پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.

فرمانده کل سپاه یک پیام صادر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش آموزان سخت کوش تبریک گفت.

بنابر روایت ایسنا، متن پیام وی به این شرح است: 

« «وَ هُوَ الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُوا بِها فِی ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الْآیاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ « انعام. آیه. ۹۷»

موفقیت تحسین برانگیز، تیم المپیاد نجوم و دستاورد درخشان آنان در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی، در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک ، نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی داشته و موجب خرسندی آحاد ملت گردید.
  انبساط در علم و جسم یک فضیلت برجسته در دیدگاه الهی است؛ بر همین اساس درخشش مسرت بخش و امیدآفرین جوانان عزیز در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار محسوب می‌شود.
  
اینجانب کسب این موفقیت و درخشش قابل توجه را به دانش‌آموزان سخت کوش، مربیان زحمتکش، همراهان و حامیان و خانواده عزیز آنان و جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفته و برای این سرمایه‌های انسانی و علمی گرانبها و ارزشمند، سلامتی و سربلندی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: