کد خبر: ۹۷۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۹۹
سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

پیش‌بینی وضعیت هوا طی ۵ روز آینده/ رگبار باران و رعدو برق در این استان هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش دما طی شنبه و یکشنبه هفته آینده (۱۰ و ۱۱ شهریور) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا (۷ و ۸ شهریور) در برخی نقاط گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی با رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: از جمعه تا یکشنبه (۹ تا ۱۱ شهریور) در مناطقی از نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعدو برق و وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه این دما افزایش پیدا می‌کند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز همراه خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: از امروز تا جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد و پس فردا (۹ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: فردا اردبیل با کمینه ۱۱ درجه و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین و اهواز فردا و پس فردا با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: