کد خبر: ۹۷۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۴۶
بانک تجارت با پرداخت بیش از 14.2 همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در قالب 67 هزار و 646 فقره در 5 ماهه سال جاری، رتبه نخست شبکه بانکی را در این شاخص به دست آورد.

تجارت؛ بانک نخست کشور در حمایت از ازدواج و فرزندآوری جوانان ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی خود در سال‌های اخیر ضمن نقش‌آفرینی در توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، حمایت‌های بسیاری را از اقشار گوناگون جامعه به‌عمل آورده و از جمله با پرداخت بیش از 142 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی گام برداشته است.

بانک تجارت در راستای اجرای ماده (۱۰) “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” تا پایان مرداد ماه 33 هزار و 437 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری معادل 27 هزار و 393 میلیارد ریال پرداخت کرده است؛ اتفاقی که بانک تجارت را در این شاخص به‌خصوص، به بانک نخست کشور تبدیل کرد.

این بانک همچنین در حمایت از آغاز زندگی مشترک جوانان ایرانی، تا پایان مردادماه سال جاری 34 هزار و 239 فقره وام ازدواج جمعا به مبلغ بیش از 114 هزار و 744 میلیارد ریال پرداخت کرده که از این منظر نیز می‌توان بانک تجارت را به‌عنوان بانک نخست کشور معرفی کرد.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده، مانده تسهیلات قرض‌الحسنه بانک تجارت در پایان ۴ ماهه سال جاری 752 هزار و 893 میلیارد ریال است که نشان از رشد ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این در شرایطی است که مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت در پایان تیرماه ۱۴۰۳ به بیش از ۶۷۴ هزار میلیارد تومان رسیده و رشد ۲۸ درصدی را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: