کد خبر: ۹۷۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۴۹
سرلشکر سلامی با انتشار پیامی پدر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه یک پیام صادر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی در گذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

بنابر روایت مهر، متن این پیام به شرح ذیل است:

انَا لله و اِنَا الیه راجِعون برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند؛ فرمانده محترم قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلحسلام علیکم؛ درگذشت والد ارجمند جنابعالی، مرحوم حجه الاسلام والمسلمین حاج میرزا علی زاده کمند (گمندی)، عالم جلیل القدر، معلم اخلاق، تقوا و روحانی وارسته در سالروز اربعین حسینی موجب تالم و تأثر خاطر گردید.

بی شک مجاهدت‌های مومنانه این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مروج معارف اسلامی در تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی و ولایت مدار همچون جنابعالی که در مسئولیت‌های مهمی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح نقش آفرین و مؤثر بوده‌اید، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.این مصیبت جانکاه را به بیت مکرم و بازماندگان گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای جنابعالی و سایر بستگان معزز صبر و آرامش توأم با ثبات قدم طلب می‌کنم.سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: