کد خبر: ۹۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۴۶
تام بردی مدعی شده است که می‌تواند لیونل مسی را برای حضور در بیرمنگام متقاعد کند.

لیونل مسی را به لیگ برتر می‌آورم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بردی سال گذشته به یکی از سهام‌داران باشگاه انگلیسی بیرمنگام سیتی تبدیل شد و مسیری که در چند سال اخیر بسیاری از چهره‌های سرشناس در آمریکا طی کرده بودند را دنبال کرد تا او هم علاوه بر ورزش فوتبال آمریکایی، نقشی در دنیای فوتبال و خصوصا فوتبال جذاب انگلیس ایفا کرده باشد.

به نقل از ورزش سه، او که مدتی است از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفته و بازنشسته شده است در دیدار حساس اینترمیامی برابر سینسیناتی در ورزشگاه حاضر شد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند و دیداری هم با مسی و دیوید بکام داشت و اظهارات جالبی را پس از این بازی مطرح کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بکام عکسی در کنار او و مسی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «بزرگ‌ترین‌ها. از این بهتر نمی‌شود. مسی و بردی شاهد تماشای پیروزی ما بودند.»

بردی هم در واکنش به این پست مدعی شد که قصد دارد مسی را به بیرمنگام سیتی ببرد: «من لیونل مسی را با خودم به بیرمنگام برمی‌گردانم. متاسفم، دیوید بکام!»

این شوخی جالب از سوی این ستاره معروف فوتبال آمریکایی واکنش بسیاری را به دنبال داشت و مورد استقبال هواداران قرار گرفت، هرچند بسیاری از آنها مدعی شده بودند که او برای این کار اول باید بیرمنگام را به لیگ برتر برگرداند تا بتواند مسی را برای حضور در این مسابقات متقاعد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: