کد خبر: ۹۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۶۲
افزایش قیمت طلا در طول یک ماه اخیر به ۵.۱ درصد رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت طلا در بازار جهانی یه ۲ هزار و ۵۱۰ دلار رسید. افزایش قیمت طلا در بازار جهانی در حالی است که در طول یک ماه گذشته نیز اونس طلا رشد ۱۲۳ دلاری را تجربه کرده است و این یعنی طلا در حدود ۵.۱ درصد گران شده است.

بنا به این گزارش، قیمت اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۵۱۶ دلار و ۹ سنت و قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۵۵۱  دلار و ۳۰ سنت تغییر کرد.

عملکرد طلا در طول یک ماه گذشته

قیمت طلا باز هم پرواز کرد/ قیمت جدید طلا امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳

بنا به این گزارش، روز جمعه، پاول از کاهش سیاست‌ها حمایت کرد و گفت زمان آن فرا رسیده است که فدرال رزرو در بحبوحه خطرات فزاینده بازار کار، نرخ بهره را کاهش دهد، حتی در شرایطی که تورم به هدف دو درصدی بانک مرکزی آمریکا رسیده است.

بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله‌گران با احتمال ۶۴ درصد کاهش ۲۵ واحدی و حدود ۳۶ درصد احتمال کاهش بیشتر ۵۰ واحدی در کاهش قیمت فدرال رزرو برای ماه آینده قیمت‌گذاری کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: