کد خبر: ۹۷۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

آرمین سهرابیان عذرخواهی کرد/ سرباز ایران هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، اظهار داشت: انتشار تصاویری از من در فضای فوتبال ایران حواشی زیادی را ایجاد کرد و به عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار داده و با الگو پذیری از قهرمانان بزرگ کشور تلاش داشتم الگوی رفتاری خوبی برای جوانان باشم، ناخواسته درگیر حواشی‌ شدم. در ابتدا باید از تمام مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال عذرخواهی کنم.

به نقل از ایرنا، وی افزود: هیچ وقت قصد خودنمایی یا انجام رفتاری خارج از عرف را نداشتم و متاسفانه در بازی با شمس آذر قزوین به صورت ناخواسته و اتفاقی شکار رسانه‌ها شدم و این موضوع باعث شد تا روح جمعی جامعه ورزش آزرده شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: تمام تلاشم این است که با گفتار و رفتار و عملکرد خوب در آینده ضمن آنکه سربازی در خدمت ورزش ایران باشم، بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

سهرابیان افزود: بر خود لازم می‌دانم در ابتدا از هواداران عزیز فوتبال به خصوص هواداران دوست داشتنی استقلال عذرخواهی کرده و در ادامه از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران پوزش بطلبم.

وی گفت: در راستای حاکم شدن ارزش‌های فرهنگی جامعه، به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که در رفتارهای هیجانی گرفتار نشده و به فرهنگ اصیل ایران اسلامی پایبند باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: