کد خبر: ۹۷۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۵۲
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان و همکاران خود در بانک سپه تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک‌ سپه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمندبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در متن این پیام آمده است:

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریورماه با نام و یاد شهدای عظیم الاشان دولت مزین شده است. شهیدان رجائی، باهنر و شهید آیت اله رئیسی و تمامی شهدای گرانقدر دولت نمادی ماندگار از خدمت و تبلور ساده زیستی، سخت کوشی و فداکاری در مسیر پیشرفت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

چهارم شهریورماه نیز به عنوان "روز کارمند" یادآور جلوه‌های زیبایی از مجاهدت و تلاش‌های بی وقفه زنان و مردان مومن و متعهدی است که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به خلق کرده‌اند. این روز تجلی راستین روحیه خدمتگزاری بی‌منت و خالصانه و مجالی برای تجلیل از انسان‌های شریف و پرتلاشی است که گره گشایی از مشکلات مردم و کسب رضایت پروردگار متعال را وجهه همت خود قرار داده‌اند.

پر‌واضح است که دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده در کشور، در گرو حضور کارکنانی متعهد، خبره و کارآزموده‌ای است که به حق بزرگ‌ترین سرمایه سازمان بوده و به پشتوانه تخصص و توانمندی‌های خود در شرایط سخت و موانع دشوار، راهگشا و تصمیم‌ساز هستند و مسیر حرکت سازمان را به‌ سمت تعالی و پیشرفت هموار می‌سازند.

فرصت را مغتنم شمرده و این روز فرخنده را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف، کوشا و زحمتکش در جای جای این مرز و بوم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همچون گذشته با انگیزه و پرتوان در مسیر خدمت به مردم و رشد و شکوفایی کشور گام بردارید.

همچنین قدردان زحمات، خدمات و مجاهدت‌های بی وقفه و صادقانه همکاران پرتلاشم در بانک سپه هستم و از پیشگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی بهروزی، سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

 آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: