کد خبر: ۹۷۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۸۰
سردار جلالی در پیامی به وزیر جدید کشور تصدی این وزارتخانه را تبریک گفت.

درخواست رئیس سازمان پدافند غیرعامل از وزیر کشور برای عملیاتی‌سازی طرح‌های پدافند غیرعاملبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور را تبریک گفت.

بنابر ورایت تسنیم، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر مومنی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم

بدین وسیله اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جناب عالی برای تصدی مقام عالی وزارت کشور را که نشان از توانمندی، درایت و مجاهدت جناب عالی در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارد تبریک و تهنیت می‌گویم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی دارد تا در ذیل تدابیر مقام معظم رهبری، سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح و در مسیر ارتقای پایداری ایران اسلامی به ویژه در حوزه کاهش آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدات از طریق عملیاتی‌سازی نظامات پدافند غیرعامل همکاری و همیاری کامل با جناب عالی داشته باشد.

امیدواریم همکاری پدافند غیرعامل و دولت که با تصویب و ابلاغ قانون تشکیل پدافند غیرعامل وارد فصل نوینی شده است در دوران تصدی جنابعالی در وزارت کشور به ویژه در زمینه عملیاتی‌سازی طرح‌های پدافند غیرعامل استانی روز به روز ارتقا یابد.

در پایان برای جنابعالی در تصدی این مسئولیت خطیر از خداوند منان توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ذیل تدابیر مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: