کد خبر: ۹۷۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱
نمایش «کفش‌های قرمز» بر اساس داستان مطرح هانس کریستین اندرسون با کارگردانی کیمبرلی رامپرساد در کمپانی رویال شکسپیر انگلستان روی صحنه می‌رود.

«کفش‌های قرمز» زندگی دختر جوان را دگرگون می‌کند/یک نمایش غم‌انگیزبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «کفش‌های قرمز» از جمله آثار داستانی هانس کریستین اندرسون نویسنده مطرح دانمارکی است که روایتگر زندگی دختری یتیم است که دل به کفش‌هایی قرمز می‌بندد و این کفش‌ها زندگی وی را دگرگون می‌کنند تا جایی که این دختر ناچار به قطع کردن پاهای خود می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر انگلستان،این داستان در سال ۱۸۴۵ به چاپ رسید و یکی از آثار تلخ نویسنده شهیر دانمارکی است.

نانسی هریس از نویسندگان کمپانی رویال شکسپیر با رویکردی جدید به سراغ این اثر داستانی کریستین اندرسون رفته و قرار است این نمایش با نگاهی معاصر، کریسمس سال جاری در Swan Theatre کمپانی روی صحنه برود.

کارگردانی این اثر را کیمبرلی رامپرساد بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: