کد خبر: ۹۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۵۳
وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رفته‌اند رای بگیرند بابت برنامه‌هایشان و گره گشایی از مشکلاتی که مدتهاست دیگر مشکل نیست بلکه بحران است و مصیبت برای زندگی فردی و جمعی مردم.

چرا می خواهید عزت وزیر را کم کنید و از او یک تواب بسازید؟ / نمی‌دانم چه در سر دارند و به چه می‌اندیشندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه اطلاعات نوشت: اما نمایندگانی که غالباً می‌کوشند از درصد آرایشان برای ورود به مجلس حرفی زده نشود، به نام مردم توبه نامه می‌طلبند و مته به خشخاش می‌گذارند که مثلا شاخصه‌های دولت پزشکیان را کم رنگ کنند و حتی بکوشند تا وزرای پیشنهادی همچون احمد میدری و ظفرقندی را را تایید نکنند.

 خانم دکتر صادق  که دخت شهید و بانویی متعهد، متدین و کارآزموده و دانشور است، از همان ابتدا آنقدر شعار درباره شهدا و انقلاب و مقدسات داد که منتظر بودیم آخرسر شهادتین هم بگوید تا نمایندگان خالصه قبول کنند مسلمان است! آیا از بین بردن عزت وزرا و تواب سازی از مدیران پرشور و شجاع، نتیجه‌ای جز ترس خوردگی و انحطاط و عدم مسئولیت پذیری در لحظات سخت دارد؟ 

نمی‌دانم چه در سر دارند و به چه می‌اندیشند که سوزنی را در انبار کاهی می‌یابند اما آتشی فروزان را بر خرمنی بزرگ نمی‌بینند. انگار نه انگار که انباشت مطالبات و رسوب مشکلات، دارد کمر مردم را می‌شکند و ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اندک را می‌سوزاند و امنیت و اقتدار کشور را سست می‌کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: