کد خبر: ۹۷۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۵۱
فراکسیون مستقلین ولایی مجلس صبح امروز جلسه‌ای برگزار کرد که نتیجه آن رای اعضای این فراکسیون به تمامی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان است.

فراکسیون مستقلین ولایی به تمامی وزرای پیشنهادی رای می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در نشست صبح امروز خود مقرر کرد که با توجه به برنامه های وزرای پیشنهادی و ضرورت تشکیل دولت وفاق ملی به اتفاق آراء به تمامی وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان رای دهد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگزاریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران حضوری با شکوه در پای صندوقهای رای داشت و خروجی آن انتخاب رئیس جمهوری بود که بر مبنای قرآنی " واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا " کابیته وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمود.

با توجه به سوابق و برنامه‌های ارائه شده فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد دهد. طبیعی است نمایندگان با بهره گیری از ابزارهای نظارتی بر عملکرد وزراء بویژه در بعد تبعیت از مقام ولایت و کارآمدی بطور مستمر نظارت خواهد کرد.

فراکسیون مستقلین ولایی با آرزوی توفیقات الهی برای همه اعضای دولت آمادگی کامل خود را در ادامه مسیر برای همکاری با فراکسیونها بویژه فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام نماید و تاکید و توصیه داریم به کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاصه نمایندگان معزز دیگر فراکسیونها فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یارای دولت باشم و دولت را با رای قاطع به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور برای انجام تعهدات خود به ملت کمک نمائیم.»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: